Trainingsschema duursport op maat

De kogel is door de kerk: je hebt je ingeschreven voor een loop(wedstrijd), een (halve) marathon, triathlon of fietsevenement. Misschien ben je al een ervaren duursporter maar ga je voor een beter resultaat. En nu? Op het internet wemelt het van de trainingsschema’s, fora etc.

Het probleem? Ieder lichaam is anders en vereist een andere aanpak bij het behalen van jouw doel. De kans is groot dat deze schema’s te snel of te langzaam opbouwen en zich niet aanpassen aan de respons van jouw lichaam. Vaak eindigt dit in blessures en/of het niet behalen van het gewenste resultaat.

Onze aanpak

Wij helpen je effectief en blessurevrij richting jouw sportieve doel. Dit houdt niet op bij het maken van een trainingsschema: wij houden rekening met je ervaring, beperkingen, mogelijkheden, beschikbare tijd, trainingsfaciliteiten en je voeding. Wij kunnen je tips geven m.b.t. spierverstevigende oefeningen of ook hiervoor een persoonlijk trainingsschema samenstellen. Natuurlijk plannen we een uitgebreide intake en verrichten we inspanningstesten bij aanvang én tijdens het begeleidingstraject. Meten blijft nog altijd weten!

Neem contact op om de mogelijkheden voor jouw persoonlijke begeleiding te bespreken.

Speciaal voor triatleten hebben wij:

Het triathlon begeleidingspakket